dimecres, d’abril 05, 2017

stardate: la infanticida


com que és any del víctor català en vaig sentir parlar als mitjans i em va cridar l'atenció. el vaig posar a la llista de llibres per cercar. em vaig adonar de que no es podai trobar normalment a les lleixes de les llibreries: es veu que no era ni prou clàssic ni prou recent. tampoc el vaig trobar a les lleixes de la meva biblioteca (local). 

però hi havia un ocellet que va sentir el meu clam per la infanticida i el va buscar i trobar pel seu compte. així és com van arribar a les meves mans aquestes lectures estranyes: inesperadament, per sorpresa.

i mai no li ho podré agraïr prou perquè són boniques, tendres i molt agradables de llegir. alhora són terribles. mostren a dones valentes, decidides, heroïnes, i terriblement maltractades per la vida. són feministes.

3 comentaris:

rits ha dit...

Tot un descobriment.
Només conec solitud, i mai m'hi he atrevit doncs diuen que és un català ben difícil, i per aquesta tonteria, ja no hi he entrat mai.
Potser és hora de descobrir-la.

kika ha dit...

rits, jo he trobat que el català de la infancticida és molt més amable i entenedor que el de solitud

yanmaneee ha dit...

coach handbags
supreme
nike epic react
adidas nmd
kd 12 shoes
yeezy shoes
yeezy boost 350
off white shoes
yeezy boost 350 v2
supreme hoodie