divendres, de juliol 11, 2014

stardate: exercicis


auto-ficció

els primers dos anys i disset dies de la meva vida vaig ser molt estimada per molta gent.
durant els següents trenta set anys anys (més o menys) em viag sentir una persona oblidada per tothom i a l’hora jo també vaig oblidar a tothom.
mai no sabré per quina raó un dia vaig decidir canviar d’actitut i vaig deixar d’oblidar a algú a qui encara no havia conegut mai.
he seguit per un camí molt costerut durant un temps en el que he après a deixar d’oblidar i he començat a recordar, i potser a estimar.

...

semblaves molt jove, però ja havies estat molt valenta.

durant molt temps vas dir que t’hauria agradat quedar-te amb vint-i-un anys. ara entenc per què.

...

si és cert que els quaranta anys són la meitat de la vida, aleshores jo he passat quasi bé mitja vida sense una dent. i encara pitjor, he començat la segona part de la vida sense dues dents.
en aquell moment també van canviar més coses del meu cos. els canvis van ser progressius. els dits se’m van enxamplar i vaig haver de deixar de portar aquelles anelles que havien estat una rutina fixa durant tants anys. els pits vanc rèixer en totes les dimensions. vaig tardar bastant temps en endevinar una talla de sostenidors que fos adequada. jerseis, pantalons, faldilles, ... tot semblava que s’hagués encongit. aquell meu jo, el de la meitat de la vida, va ser qui va incitar els canvis, els volia. els jos que han vingut a continuació no han estat unànims. alguns agraeixen la nova situació, altres recorden amb nostàlgia aquell cos que va ser i ja no és.

...

dona de principis

sinceritat
encara que em faci mal
encara que et faci mal

tossuderia
quan l’objectiu és clar
res no m’atura

efectivitat
vull veure la diferència
l’emprempta dels meus actes

i deixar fer
casdacú el que vulgui

però per mi, només jo decideixo

4 comentaris:

mar ha dit...

bona feina!
interessants exercicis que diuen tant de tu... i alhora tan poc...

haurem de seguir escrivint i autoficcionant la vida, crec que ens ha fet bon profit!
;-)

yanmaneee ha dit...

jordans
kevin durant shoes
air max 270
curry 6 shoes
balenciaga
supreme clothing
balenciaga
golden goose
balenciaga
cheap jordans

Unknown ha dit...

More about the authorwebsites navigate to this websitetry here have a peek at these guyslike this

Unknown ha dit...

you can try these out c7g02p1e48 high replica bags replica bags hong kong Check Out Your URL b8h58g2o64 replica bags from china replica bags koh samui replica zara bags replica gucci bags p2y52j8v77 replica bags delhi