dimecres, d’octubre 09, 2013

stardate: sense manies



perquè no és cert que la probabilitat de que toqui sigui major si es compra a sort que si es compra a qualsevol altre poble

perquè no és cert que si te la regalen és menys probable que toqui que si la pagues






destina tots els beneficis a programes per la infància,
es pot trobar als estancs i quioscs, mercats i supermercats, pastisseries i loters, ...
si vols comprar un número concret, aquí et diuen on el pots trobar,
es pot regalar en múltiples de 5 euros,
tothom ho considerarà un bon regal,
i com que és la rifa és per cap d’any, és un bon regal de nadal!



3 comentaris:

miquel ha dit...

Ja en tinc; l'únic que em desagrada és que destintin tots els beneficis a la infància, però ningú no és perfecte i els governants, menys que jo.

Anònim ha dit...

i no seria més eficient donar directament els calers a programes per la infància?

Carme Rosanas ha dit...

Jo també en tinc, i és el primer cop que compro loteria, així directament. I tal com tu dius, penso reglar-ne uns quants bitlletets de 5 euros.