dilluns, d’octubre 29, 2012

stardate: un altre cop ... (l'últim)



es troben, s'enamoren, es busquen, s'obsessionen l'un amb l'altre i llavors diu: ens fem unes analítiques, ens demostrem que tots dos estem nets i llavors podrem follar tranquil·lament.

demanen hora al metge, i es van a fer les analítiques. el dimarts al matí van a buscar el resultats i, com era d'esperar, estan nets. s'han telefonat i s'ho han explicat. han quedat per veure's al vespre i celebrar-ho com deu mana.

a l'hora de dinar, convida a aquella persona de la feina amb la que té tanta sintonia. la sintonia es fa evident durant el dinar. més que sintonia de n'adonen de l'atracció que senten mutuament. i abans d'arribar a les postres troben un racó on demostrar-se els sentiments i desfogar-se de les tensions. després tornena la feina la mar de contents. com si no hagués passat res. ha estat bé. una decisió espontània. no vol dir res més que això. al vespre ja ni s'enrecorda.

després de la feina va cap a casa amb els resultats de les analítiques a punt. ja només falta celebrar-ho.

...

s'entén ara que l'única cosa rellevant és la confiança? i que les analítiques no serveixen per res?

8 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

La confiança i/o una mica de vista i intuïció!

"s'enamoren, es busquen, s'obsessionen..." (no parla d'una simple atracció qualsevol)

Si és així com diu, una persona normal te el cap amb lo que pot passar a la nit.,el/la company/a de feina...es veuen molt sovint.

Si passa el que dius, és que ni està tant obsessionat/ada ni res.
L'altre, qui va de debó net/a a la cita posa de manifest un cop més que "l'amor és cec", confia en algú que no s'ho mereix.

És el que penso.

Clidice ha dit...

les analítiques són un acte mèdic, no un acte d'amor. veig que, per a alguns, són com una declaració de fidelitat, com tants pares adoren fills que no són seus biològicament. Si no hi ha confiança -i una certa intel·ligència, per a què serveix el condó?- tant li fa que em portin un paper, com si em volen dur radiografies. Si em duen un electroencefalograma ja serà diferent, perquè en alguns casos serà pla ^^

Agnès Setrill. ha dit...

Ep! Que amb el comentari el que conclueixo (ja que és l'últim post al respecte...), és que, en resum i com tu dius, hi ha una base: la confiança.

Sergi ha dit...

Sense ànims de fer-me pesat, encara que em temo que no ho aconsegueixo, em segueixo posant del cantó de l'Agnès, i de la meva pròpia opinió. Em segueix quedant un dubte, on redimonis està el condó en aquesta història? Si fan servir protecció, cap d'aquests actes no és intrínsicament reprovable. A veure, o molt m'equivoco, o tu no estàs parlant en termes mèdics, només sentimentals. Pel que fa a sentiments, és evident que unes analítiques no evitaran que algú de la parella faci ximpleries. Però avui en dia no es poden oblidar mai els temes mèdics, mai. Si la meva parella m'és infidel, em fotrà moltíssim i m'enfonsarà. Si m'és infidel i a sobre em passa el vih o una hepatitis, ja és criminal.

Em penso que cadascú veu aquesta situació que expliques a la seva manera. Fer-nos entendre ens portaria molta lletra, o una simple conversa. Dir que jo només m'imagino el pas a prendre anticonceptius, i per tant no fer servir preservatius, amb la persona que fa temps que vaig i que volem treure barreres entre nosaltres. Quan una relació és estable i pressumptament exclusiva. Si no, prefereixo seguir tenint la tita protegida. Que no és garantia de res? És clar que no, però millor això que jugar-se-la.

La situació que expliques no sé si a tu et sembla normal. Si és així, no m'hi fico pas, cadascú ho veu i viu com vol. Al meu entendre, i ja em pots dir carca, si tan enamorats i obsessionats estan, cap d'ells no s'hauria de tirar el company de feina el mateix dia que van a celebrar que poden tenir sexe lliurement. No sé, em sembla una acció de molt mal gust. Però bé, és la meva opinió.

Mr. Aris ha dit...

aviat es tindra que demanar una prova d'adn...

Garbí24 ha dit...

ara no pot asegurar del tot la seva netedat....el que sí pot assegurar és la seva falta de transparència i responsabilitat.
Gent així solen cobrar tard o d'hora amb la mateixa moneda

rits ha dit...

Jo tb continuo pensant com en Xexu. Les analítiques sols les contemplo en el pas de deixar el condó. I el condó sols deixar-lo quan una relació està afiançada.

Confiança? Si, és clar, és una qüestió de confiança, en una relació que avança. I el sexe, està des de l'inici, és part tb important. Xò sempre amb responsabilitat.

Qui es fica amb algú només amb unes analítiques sense protecció més, és que no és gaire responsable i el teu escrit ho demostra.

À ha dit...

Sóc carca o és cert que hi ha tanta promisqüitat i/o tant d'adicte al sexe, actualment?

(Em temo que les tres coses...)