dissabte, de setembre 01, 2012

stardate: un dia normal



m'aixecaré dematí. faré un parell d'encàrrecs. aniré a treballar. serà una jornada curta i intensa. aniré a dinar a casa bastant tard. segurament la jèssica em prepararà un bon dinar. es podria considerar un dinar especial si no fos perquè sempre els fa així. després potser tindré una estoneta per descansar i estar amb ella. a la tarda tindré reunions i activitats que no acabaran fins tard. arribaré a casa massa cansada per sopar. em prendré un gotet de vi, em fumaré una cigarreta i me n'aniré al llit per llegir una mica abans de dormir.

serà un dia normal. si no fos perquè  fa masses dies que no són normals potser em sabria greu.

3 comentaris:

mar ha dit...

serà un dia normalment especial, no?
;)
felicitats avançades guapíssima!

Anònim ha dit...

es recomanable el vi sense sopar?

kika ha dit...

mar, gràcies, guapa! aix! tan de bo pogués ser d'aquells tan especials... però no serà :-(

pons007, un gotet de vi sempre és recomanable :-)