dimecres, d’agost 01, 2012

stardate: un tros d'estiu



ja he gastat una part de les vacances. han estat uns dies de molta tranquil·litat. i he retrobat la lectura. he començat per unes molt bones recomanacions. gràcies recomanador!

he començat per "la societat literaria i de pastis de pela de patata de gernsey"
de mary ann shaffer i annie barrows

l'he trobat interessant i entretingut. i em quedo amb:

“S’ha adonat mai que quan té la ment desperta o fixada en algú nou, el nom d’aquella persona de sobte surt a tot arreu on va? La meva amiga Sophie en diu coincidència, i el Sr. Simpless, el meu amic capellà, en diu gràcia divina. Ell creu que si ens preocupem molt per algú o quelcom nou, llancem una mena d’energia al món exterior, i té lloc la ‘fructificació’.”


he seguit amb "l’avi de 100 anys que es va escapar per la finestra"
de jonas jonasson

llegir-lo és com si estessis veient una pel·lícula de riure. de fet ha estat un èxit tan gran que ara n'estan fent la pel·lícula. de totes maneres no crec que hi puguin encabir tot el que hi ha al llibre. seria una pel·lícula llarguíssima.

estic a mig camí de "cartes ianquis" de carles boix. de moment he llegit tota la part sobre catalunya i l'he trobat interessantíssima. hi he marcat un munt d'idees que m'ajuden a entendre perquè penso el que penso, perquè la nostra societat és com és. em falta la part que parla d'amèrica, i unes altres seccions més. l'acabaré aviat.

també estic a mig llegir "pieces of my heart" de sinead moriarty. i m'encanta. quasi tant com un altre que vaig llegir de la mateixa autora "me and my sisters." t'ho fa passar bé, et fa pensar, i a vegades et fa riure i tot. va ser tot un descobriment de l'estiu passat, mentre passejava per dublin.

que bé que de tant en tant arribin els estius!

5 comentaris:

El porquet ha dit...

Caram quin estiu tan literari! No he llegit cap dels que comentes però... Entre lectura i lectura, però, suposo que trobes algun momentet per a fer un banyet, una excursioneta o una bona cervesa!

Segueix gaudint de les vacances!

Ferran Porta ha dit...

Caram caram, fas venir moltes ganes de posar-s'hi, Kika. Malauradament, fa temps que al cap només hi tinc una cosa: feina, feina i feina (justament perquè en tinc menys de la que voldria, uhmmm...)

Què bé que hagis disfrutant tant aquests dies!

mar ha dit...

ja ets per aquí?
ja veig que ha estat una estada ben profitosa literàriament parlant...
me'ls apunto... tot i que, de moment, la pila que tinc pendent encara és gran!

petons i bentornada!

sargantana ha dit...

els dos primers els tinc a punt..
aviam si m'hi animo
no estic gaire per llegir llibres raderament, potser les vacances seran un bon moment

;-)

fanal blau ha dit...

Jo vaig llegir els dos primers, i tant un com l'altre em van agradar molt.
Espero que de vacances te'n quedi una altra part.
Jo encara ni les he estrenat i ja en tinc unes ganes...

:)