diumenge, de juny 05, 2011

stardate: receptes de campanya



a més de passar-m’ho molt bé i de fer molts descobriments sobre persones i maneres de funcionar de la nostra societat, mentre feia campanya electoral vaig aprendre una recepta per fer uns macarrons molt bons. i entre que la meva memòria no és exacta i que quan em poso a la cuina m’agrada improvisar he aconseguit que la recepta es multipliqués.

el que em van explicar és una salsa pels macarrons amb paté de foie i sobrassada. i jo n’he elaborat algunes varietats.


1) al sofregit de ceba i all, quan ja és a punt, s’hi afegeix paté de foie.

2) al sofregit de ceba i all, quan ja és a punt, s’hi afegeix sobrassada.

3) al sofregit de ceba i all, quan ja és a punt, s’hi afegeix pté de foie i sobrassada.

4) al sofregit de ceba, all i tomaca, quan ja és a punt, s’hi afegeix paté de foie.

5) al sofregit de ceba, all i tomaca, quan ja és a punt, s’hi afegeix sobrassada.

6) al sofregit de ceba, all i tomaca, quan ja és a punt, s’hi afegeix paté de foie i sobrassada.

de moment encara no les he provat totes, però tinc la impressió que totes deuen tenir el seu què.

per la resta, es bullen els macarrons, després s’hi afegeix la salsa, i si es vol es posa al forn a gratinar amb formatge ratllat pel damunt.

6 comentaris:

El porquet ha dit...

Puc venir amb un tapper?

Garbí24 ha dit...

primera cosa bona que veig sortir de la politica....uns bons macarrons

Ferran Porta ha dit...

Salivo en qualsevol cas. Aitx...

kika ha dit...

porquet, i tant que sí! :-D

garbi, en tot sempre s'hi pot trobar una part bona, fins i tot en política! :-D

Ferran, he, he, els farem en la propera trobada, que et sembla? :-)

Joan ha dit...

Els teus macarrons no ens van deixar indiferents, no.

Ara, que la recepta és política a més no poder. Variacions sobre el mateix tema i vinga a omplir discurs!

kika ha dit...

Joan, és que jo m'estic tornant massa política ... quina por! :-)