divendres, de març 11, 2011

stardate: trist x 3

1) el primer que he sentit aquest matí ha estat l'editorial del manel fuentes al matí de catalunya radio.




ha estat un bon cop. de veritat que és tot així tal com ho pinta? tan malament estem? ens estem enfonsant sense salvació possible?

2) al cotxe he seguit escoltant el cd de porrera de lluís llach. ja fa dies que l'escolto. després de molt temps que no el tenia present m'ha tornat a emocionar i molt. trobo que tot ell és molt trist. la lletra però també la música. em fa posar trista i em fa plorar. i fa que no vulgui parar de sentir-lo.

3) he estat fent molts kilòmetres últimament. de fet vaig sortir quan el límit estava a 120 i he tornat amb el límit a 110. però vaig sortir tranquil·lament, sense presses, i he tornat amb moltes ganes d'arribar a casa. no sé quantes fotos m'hauran fet pel camí! els límits es noten a les senyals però enlloc més.






10 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Jo també escolto, just despertar-me a les 7 l'editorial del Manel Fuentes. Avui doncs mira ja comences fet pols... I també escolto Lluís Llach al cotxe, però jo hi duc el Concert de Verges :) i també m'agrada emocionar-me encara que em faci plorar.

En canvi jo faig pocs quilèmetres! en això no coincidim!

Bon cap de setmana kika!

Barbollaire ha dit...

Ondia!
Jo l'escolto de 6 a 7...
I a en Llach també, entre altres moltes coses, mentre vaig a la feina... caminant!

Respecte a la situació actual, si tinguéssim nassos, tal vegada hauríem de fer com Islandia: fer fora als nostres polítics i aconseguir que engarjolin als presidents de bancs i caixes que han provocat aquest trasbals...

Per ells "La resistència és fútil"...

I per nosaltres?

(amb el teu permís) un petonet dolç!

Garbí24 ha dit...

millor no escoltar gaire les noticies, només fan que dir moltes animalades i mai saps si es del tot cert, si no mira quan el sr Solbes ens deia que els americans vindrien a aprendre de la nostre economia.
Escolta en LLach i oblida un xic el mon

kika ha dit...

Carme, jo normalment l'escolto a a les 6 i llavors no hi ha editorial ... o és que estic tan adormida que no el sento. però avui a les 7 si que l'he sentit tot sencer. quin dia he anat a triar!
i gràcies per la recomanació hauré de canviar de disc al cotxe... quan acabi d'estar enganxada amb porrera :-)

Barbollarie, oi que de 6 a 7 no hi ha editorial? o sóc jo que no funciono? :-D
això d'islàndia em té capficada. vols dir que és cert tal qual? no és cert també que molta gent ha fugit del país? m'agradaria saber-ne més. si saps on en podria trobar informació i m'ho dius t'ho agrairé molt!
un petó per a tu barbollarie. m'agrada que siguis tan carinyós! :-)

garbi, ho procuré. avui això m'ha agafat desprevinguda... després d'uns dies de vacances blanques :-)

fanal blau ha dit...

No és fugir, kika, però de vegades cal:
1. apagar la ràdio,
2. escoltar altres cançons
3. i aparcar el cotxe i sortir a caminar!
Si vols t'hi acompanyo!

Molt bon cap de setmana!

Elfreelang ha dit...

Arribo tard i la pluja ho amara tot mentre al Japó les desgràcies es fan cada cop més grans...les noticies esgarrifen i almenys a mi em fan baixar l'ànim....i LLach ....sempre m'emociona...potser per això no acostumo a escoltar-lo gaire ja hi ha massa emocions per a mi....que tinguis un bon cap de setmana kika!

Anònim ha dit...

Sí, la veritat és que estem molt malament. I el pitjor és que no sembla que en poc temps ens en poguem sortir. S'ha fet tot tan malament, s'ha especulat tant, que ara sortint-ne costarà molt.

kika ha dit...

fanal, bona idea! no cal escoltar segons què segons quan ... però és que és el que hi ha!

Elfreelang, això del japó encara no ho sabia quan vaig escriure el post. hauria anat tot d'una altra manera. bon cap de setmana, elvira!

Albert, vaja, avui no ajudes gaire tu, eh? :-)

Conso Triay Coll ha dit...

Lluís Llach....el meu company en els moment bons i també dolents. Bona el.lecció!!
Salut!

kika ha dit...

consuelo, és sempre una bona companyia :-)