divendres, de maig 07, 2010

stardate: l’ull dels blogs


la kudifamily del planeta claudia ha decidit que aquest blog es mereix aquest premi.



diu que li agrada per la manera d’encarar la vida i el que l’envolta.

li estic molt agraïda a la maia, és clar, i a la vegada sorpresa.

de fet, no tinc ni idea de com reaccionar ja que no hi estic gens acostumada a rebre premis. segurament això mateix contradiu les raons per les quals la maia ha pensat en mi pel premi: una manera d’encarar la vida ... ai, ai, ai!

per altra banda, sóc del parer que tots els blogs que segueixo més o menys regularment són mereixedors de l’honor que comporta aquest premi: val molt la pena ficar-hi l’ull en cada un d’ells. per això m’afegeixo al grup de gent que no acaba de complir les normes del premi, i jo tampoc triaré els deu blogs.

sino que trio a tots i cada un dels blogs que hi ha a la meva llista d’aquí a sota a l’esquerra. n’hi ha alguns en els quals deixo petjada sovint, en altres només de tant en tant, i en alguns altres quasi bé mai. però estic convençuda de que val molt la pena posar l’ull en cada un d’ells.



8 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Felicitats !!

PS: m'agrada l'expressió aquesta de "ficar l'ull" !! :D

McAbeu ha dit...

Enhorabona, és un premi molt merescut! :-)

Penso igual que tu, ja ho he dit en algun altre comentari però és que es veritat. Sóc incapaç de triar entre els blogs que m'agraden, perquè si m'agraden és perquè penso que TOTS es mereixen que "hi fiquem l'ull".

PS ha dit...

Felicitats Kika!

El teu blog, a part que val la pena "ficar-hi l´ull" perquè sí, te una altra qualitat, i és que et fa parar a pensar. Li dones voltes a unes coses que a vegades passen per desaparcebudes i no per això són menys importants.Per contra, quan toques temes-temes passa una altra cosa : obres un ventall de possibilitats molt gran que fa que coses que en un principi tenies molt clares, ara ja no ho siguin tant.
Que remous, vaja. És només la meva impressió.

Felicitats altra vegada!

Ferran Porta ha dit...

Kika, Kika... per molts anys! Entenc i comparteixo la teva filosofia (i d'en McAbeu, també) de no triar entre els nostres habituals. Coi, com bé dius, per alguna cosa són habituals!

Bon cap de setmana.

Elfreelang ha dit...

Moltes felicitats kika!!!

Rita ha dit...

Moltíssimes felicitats, maca! Un premi ben merescut.
Petons!

kika ha dit...

moltes gràcies a totes i tots per les felicitacions. però vaja, us les mereixeu totes i tots molt més que jo!

com diuen el McAbeu i el Ferran, és perquè sou els habituals que us mereixeu que s'hi fiquin els ulls! :-)

Pais secret, m'has fet posar vermella :-) si remoc alguna cosa segurament és perquè quan em poso a escriure sovint estic jo remoguda... i és que tot costa, però ben mirat tot ajuda, i els blogs ho fan molt!

gràcies de nou a tots per tot!!!

marta ha dit...

Felicitats kika!!! Continua escrivint.