dijous, de desembre 17, 2009

stardate: emoció nadalenca

avui he rebut el nom del meu blocaire invisible. m’ha fet molta il·lusió. i ja m’he posat a treballar.

feia dies que hi pensava.

quan m’hi vaig apuntar pensava que potser em tocaria algú que no conec de res. això em va il·lusionar. tenia ganes de comencar a investigar una persona a través del seu blog.

de fet ja ho he fet altres vegades. ha estat una cosa que s’ha donat normalment des de que em vaig fer blocaire. primer, descobrir un blocaire llegint algun comentari seu. després endinsant-me en els continguts del seu blog. i al final d’alguna manera coneixent una persona.

però quan ja m’hi havia apuntat vaig pensar: i si et toca algú que ja coneixes? em referia a algú que conec de veritat, i també a algú que ja he conegut a través del blog. em semblava que el repte seria encara més gran si hagués de decidir un regal per algú que conec. no sé ben bé perquè. potser per qüestions de reputació.

m’ha tocat algú de qui no en sabia res. acabo de descobrir els seus blogs. i em sembla que m’hi passaré temps. perquè és un blocaire molt productiu. i com que jo no el coneixia de res em portarà feina la descoberta.

no és que aquests dies precisament siguin els millors de l’any en termes de temps. es final d’any, final de trimestre, a punt de començar vacances, quan es vol enllestir feina, ... però em ve molt de gust.

de moment l’he tastat, i clarament en vull més.

la primera part del projecte, la descoberta del meu blocaire invisible, sembla que serà un èxit.

la segona part, la del diseny del regal, encara em fa patir molt. i encara em fa patir més des que l’he començat a descobrir. no sé si estaré a l’alçada. ai, ai, ai!

-------------------------------

fa un any parlava d’endevinar els gustos de la gent de cara a pensar els regals de nadal. i ara ho he de portar a la pràctica amb el blocaire invisible.

16 comentaris:

Rita ha dit...

Segur que l'encertaràs!

El sol fet que et dediquis a conèixer el seu bloc i a endinsar-te en les seves coses, pensaments, sensacions fara que li facis un regal ben personal.
Bon dia!

Carquinyol ha dit...

els blocs... la darrera frontera. Aquests són els viatges de kika en la seva missió continua d'explorar nou mons...

;)

Penso com la rita, segur que l'encertes.

Anònim ha dit...

Segur que l'encertaràs!!!

... I sinò sempre tens allò de què "és que els regals són molt personals"!!!!

Demana un tiquet regal per si de cas!!!

sànset i utnoa ha dit...

Ostres, nosaltres no ens hem apuntat... llàstima!
L'any vinent...

Amb les amigues faig això de l'amic invisible. I realment, fer un regal per una persona que coneixes costa moooolt! Sobretot quan hi ha una limitació econòmica i de temps!

Segur que se t'acut una bona idea!

Utnoa

Agnès Setrill. ha dit...

Jo tampoc m'ha apuntat,...i és que no tinc gaire temps i no m'agrada fer les coses ràpid i corrent.

Espero que us ho passeu molt bé tot els que hi participeu.

kika ha dit...

Rita, tan de bo tinguis raó. ja ho anirem veient :-)


Carquinyol, aquesta missió per ara està sent molt agradable :-)

Ramon, és clar! un ticket regal! així ja estic més tranquil·la! :-)

Utnoa, no sé si el regal virtual serà més fàcil o més díficil que el regal virtual. ho anirem descobrint :-)

Agnès, gràcies. de moment és divertit. em sap greu que no hi hagis pogut participar :-(

rits ha dit...

segur que serà un repte fantàstic!

ostres, quan va sortir la iniciativa, tenia ganes d'apuntar-m'hi, però després em vaig desinflar. ara sé, que m'arrepentiré de no haver-me apuntat. L'any vinent!

BACCD ha dit...

Doncs jo m'estic passejant pels blocs, a veure si encerto qui m'ha tocat. I d'altra banda encara no sé com me'n sortiré amb el regal que he de fer. Però tot plegat és divertit, oi?

kika ha dit...

rits, encara no et puc dir res perquè per ara n'estic aprenent. de moment sembla molt emocionant.

Duschel, com que no tinc cap pista per començar a investigar, em concentro en trobar el regal apropiat... i ja tinc prou feina! :-)

Anònim ha dit...

toc, toc. Soc el teu blocaire invisible, de moment només observare des de l'anonimat.

kika ha dit...

Anònim, això afegeix encara més emoció a les emocions nadalenques :-)

Alepsi ha dit...

Buffff... jo estic igual. Intentant descobrir una mica el meu blocaire invisible... però crec que em costarà estar a l'alçada del seu blog... bé. Ja veurem.

En tot cas, m'encanta que us agradi tant la iniciativa! Em fa sentir molt orgullosa!!! :D

Eli ha dit...

I encara que no l'endevenis, pensa, que les coses que es fan amb ganes, ja són benvingudes...
El que importa és la intenció!!!
;-D

kika ha dit...

amb les emocions havia passat de llarga quests comentaris :-)

Alepsi, moltes gràcies per anar al davant d'aquesta iniciativa... ja veus que som molts els que estem encantats :-)

Eli,de fet deu ser bonic seguir així, sense endevinar-lo, fins al final... deu ser més emocionant desocbrir-ho tot de cop :-)

Montse ha dit...

bonesssss
venia per allò de les pistes, estic ben des-pistada :)

dius que és EL blocaire, no?... ai,ai,ai, nusé,nusé...

petonets!

kika ha dit...

Arara, el que m'ha tocat a mi és un no una. em sap greu Arare... hem de seguir buscant :-)