dissabte, d’agost 01, 2009

stardate: l’estel de les deu

va dir:

mira que toveta que és la gespa aquí. veus? trepitja-la. no la trobes molt tova? ara vine aquí. posat dreta damunt d’aquest tros de gespa tant tou. justament aquí. no et moguis gens. mira cap a dalt, recte amunt. si t’hi fixes bé a les deu en punt veuràs passar un estel. jo el veig molts dies. és sempre a les deu en punt que surt i sempre des d’aquest punt. no et moguis que ja falta poc. fixa-t’hi bé.

li vaig dir:

però, què és? un estel que cau? un estel que surt a aquesta hora? com és que només es veu des d’aquí? com és que és a les deu en punt?

va dir:

ja ho veuràs. creu-me. jo cada dia el veig. a les deu en punt surt i passa per aquí davant.
l’únic que has de fer és no moure’t d’aquí i fixar-te be en el cel del damunt teu. ja deu estar per arribar.

i jo sense moure’m d’allí, mirant al cel, mirant el rellotge, mirant al voltant, i veient que tothom estava pendent de mi.

li vaig dir:

ja són les deu i encara no veig res.

va dir:

tens el rellotge malament. ja falta poc.

i llavors, de sobte: s’engeguen els espersors de regar la gespa que estaven just darrera meu i quedo tota mullada.

eren les deu en punt i tothom es va fer un tip de riure!

6 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Què dolents! -Per si a algú li serveix de consol, jo també hagués picat, sense dubte!

El vas veure? jiji...

Agnès Setrill. ha dit...

HA!HA!HA!

Quina brometa més divertida! Lo millor hagués estat que no haguessis fet cas a l'aigua, i haguessis seguit mirant al cel i queixan-te de que no veies cap estel..

PS ha dit...

Sembla que vegi el bot que deuries fer!
Segur que el que et va fer aquesta broma et deu conèixer bé i sabia que ets de bona fe i no t´enfadaries.Hi ha nits xafogoses en què s´agraeixen aquestes remullades i els tips de riure, sobretot al juliol. A l´agost les nits ja refresquen i hi ha el perill d´agafar una bona calipàndria.
Cuida´t!

kika ha dit...

Ferran, encara l'espero ara :-D hauria estat bonic! :-)

Agnès, la dutxa va estar bé però no cal passar-se ;-)

Pais secret, era el meu nebot petit, que em te el cor robat, em fa badar molt, i em sembla que li perdonaria tot :-)

Trini, ja en tenies una avançada, no? ei! una visita fantàstica! fins la propera :-)

Trini González Francisco ha dit...

I tant! :)
Fins quan tu vulguis, ja ho saps! ;)

MARTELL DE REUS ha dit...

Una evidència més que el conreu de la gespa és del tot desaconsellable als nostres jardins mediterranis