dissabte, de juny 13, 2009

stardate: multes!

em truca ma germana.

on eres el dia u de maig a les onze del matí?

la resposta la recordava molt bé: a l’A2 fent cua! perquè no sé qui va tenir la brillant idea de tallar l’autovia i fer sortir tots els cotxes a la nacionaleta en mig d’un pont!

doncs t’han posat una multa per excés de velocitat!

això ja era el colmo! la major part del trajecte, en termes de temps, vam estar aturats o anant a uns quants metres per hora!

però em va alegrar saber que ni em retiren el carnet ni em treuen punts. només he de pagar, i menys del que m’esperava (segons el que havia sentit a dir que podia arribar a ser). i a més si pago aviat em fan un descompte!

ma germana estava enfadadíssima.

però què es pensen? amb la de gent que fa infraccions gravíssimes, i posa als altres en perill. si només anaves a 139 kilòmetres per hora quan el límit era de 120. i va començar a despotricar contra tot i contra tothom.

també em va alegrar que ma germana es preocupés per mí.

i encara més raons per estar contenta: pensava en el temps que fa que em passo els límits de velocitat per un lloc i fins ara ningú semblava que se n’hagués adonat. pensava en totes les multes que hagués hagut de pagar i m’he estalviat!

i la multa també m’ha servit per recordar que aquell dia uns amics ens estaven esperant a la vora de tàrrega per anar a pujar el mont-roig, a la vora de camarasa. ens van esperar tot el retard que portàvem, gràcies a la cua, no a la multa.

quan finalment ens vam trobar vam anar junts cap a camarasa. com que esperant-nos van anar a fer unes cerveses, em va tocar conduir i el que feia de guia em diu: a la guia està molt clar com s’hi arriba. passarem per uns túnels, i en mig d’un d’ells hi ha un camí que ens hi portarà.

heu agafat mai un camí de dins d’un túnel? és un forat negre, en el que no es veu res i sembla que vagis de cap a l’infern. jo anava a poc a poc, quan em va dir aquí! em vaig aturar. i em diu ves cap a dintre.

com vols que vagi cap a dintre si no es veu res! vaig haver de fer servir tota la fe que tenia en ell i tota la fe que vaig haver de desenvolupar en segons en el llibre que portava.

i sí. quan ja erem dins el forat no ens vam enfonsar, vam veure una llum, la vam seguir i vam sortir del túnel.

al final es va demostrar que la fe que havia posat en el llibre no tenia raó de ser. el camí estava tant mal explicat que no vam poder fer el cim. però la fe en el guia no l’he perdut i les vistes van valdre la pena.

10 comentaris:

Clidice ha dit...

la A-2 eeeee ja se on et van multar hihihi tots hi piquem :S

MARTELL DE REUS ha dit...

Jo no em refiaia mai d'un guia que em fes entrar en un lloc fosc on res es veu, ves a saber quines perverses intencions devia tenir.

Ramon ha dit...

Vaig pensar el mateix que fa germana quan me van posar la meva multa per anar a 120, quant havia d'anar a 100.
Es pot veure mig buit, com jo, o mig ple com tu...
Lo del forat negre es com a lndiana Jones, quan ha de saltar d'un barranc...
Bon cap de setmana

kika ha dit...

Clidice, ah, si? no ho sabia, no hi passo gaire jo per allí. ara ja ho he après!

Martell, ah, no? doncs mira, jo encara me'n refio :-)))

Ramon, aquesta imatge de l'indiana jones, m'ha agradat molt. la sensació que vaig tenir era ben bé així! :-)

Anònim ha dit...

La cua, nervis per fer esperar, el túnel fosc, un paissatge nou i únic, l'excurció a mitges, canvi d'ulleres, i finalment la multa!
No tothom hi veuria emoció, entrega, diverció, aprenentatge i bones vistes.
Ets única! :)

José Luis Ferreira ha dit...

Kika:

Con estas historias vas a conseguir que acabe leyendo en catalán sin esfuerzo (ahora me cuesta un poco). Creo que solo hay un par de palabras que no entiendo, pero me las imagino.

maria ha dit...

kikka!!
qui ho havia de dir que et possarien una multa a tuu???
qe sapigues quee el teu cotxe queda molt be a les fotos!

llegeixte eLs comentaris del post del BARÇA:)
muaaa

kika ha dit...

Anònim, les ulleres! no me'n recordava que aquell dia vaig perdre les ulleres també! i és clar, em va servir d'excusa per comprar-ne unes de noves, que ja tocava :-)

José Luís, perfecte! així m'agrada, segueix practicant :-)

maria, i perquè a mi no? ja sé que ta mare corre més, però per si no ho sabies els límits de velocitat son molt baixets en general! i ja he llegit el teu comentari del barça, i l'he contestat...
ja en parlarem.

rits ha dit...

em sap greu per la multa, xò la història del túnel que es bifurca m'ha fet posar la pell de gallina!!!!

kika ha dit...

rits, és que, per un moments, realment va ser de por! :-)